Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po - Pá (8 -17 hod)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 000,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. Časté dotazy - FAQ
Časté dotazy

 

Je všechno zboží skladem a je možné je kdykoliv objednat?

Ano, veškeré zboží je skladem a je možné si jej kdykoliv objednat. Vše pro vás vyrábíme sami na základě vaší objednávky.

 

Je možné hrneček nebo plecháček upravit na přání?

Ano, je to možné. Napište nám na email info@hrneckyslaskou.cz nebo zavolejte na 606 112 445 jak by měla úprava vypadat. Menší úpravy jsou zdarma :) 

  

Mohu sledovat stav mé objednávky?

Ano, o stavu objednávky budete informováni emailem, v případě, že si založíte vlastní účet, můžete stav své objednávky kdykoliv sledovat tam.

 

Mohu svoji objednávku změnit nebo stornovat?

Ano, prostřednictvím emailu info@hrneckyslaskou.cz nebo zavolejte na 606 112 445.

 

Mohu si zboží vyzvednout osobně?

Ne, jsme pouze eshop a nemáme kamenou prodejnu.

 

Co mám dělat, když mi nejde objednat zboží?

Kontaktujte nás na emailu info@hrneckyslaskou.cz nebo zavolejte na 606 112 445.

 

Jaká je záruka na vaše zboží?

Záruční lhůta je dle zákona 24 měsíců.

 

Jaká je cena poštovného?

Máte možnost vybrat si z několika možností:

Česká pošta – Balík do ruky: 110 Kč

Přepravní společnost GLS: 99 Kč

Zásilkovna.cz: 69 Kč

Platba převodem a platební karotu je zdarma.

Dobírka u nás není možná, vše vyrábíme sami na základě vaší objednávky.

 

Jak dlouho trvá doručení objednávky?

Objednávky vyřizujeme co nejrychleji, proto je běžné doručení objednávky 2 až 3 pracovní dny.

 

Je možné expresní doručení objednávky?

Objednávky vyřizujeme vždy co nejrychleji. Pokud opravdu spěcháte  (třeba dárek na poslední chvílí), tak nám napište mail, určitě něco vymyslíme a objednvku vyřídíme expresně. Nebojte, nic navíc za to platit nebudete :)

 

Mohu si vybrat konkrétní termín, kdy mi bude objednávka doručena?

Ano, vše je možné, rádi Vám vyhovíme. Svou poznámku/požadavek nejlépe vložte přímo k objednávce do Poznámky, případně nám napište na info@hrneckyslaskou.cz nebo zavolejte na 606 112 445.

 

Doručujete objednávky i mimo Českou republiku?

Zatím doručujeme pouze po ČR, doručení do zahraničí je však možné po vzájemné domluvě.

 

Prostřednictvím které kurýrní společnosti posíláte vaše zásilky?

Zboží zasíláme prostřednicvím České pošty, přepravní společnosti PPL a výdejních míst Zásilkovna.cz

 

Jakými způsoby můžu zaplatit za svoji objednávku?

Zaplatit můžete převodem z účtu, na dobírku nebo online platební kartou.

 

Nepřišla mi zásilka, co mám dělat?

Kontaktujte nás na info@hrneckyslaskou.cz nebo zavolejte na 606 112 445 a vše spolu co nejrychleji vyřešíme.

 

Kam se mohu obrátit, když mám problémy s platbou nebo doručením?

Obraťte se na náš email info@hrneckyslaskou.cz nebo zavolejte na 606 112 445.

 

Zaplatím stejné poštovné při objednání více kusů zboží?

Ne, poštovné nebudete platit žádné, zboží Vám pošleme zdarma :) Platí pro objednávky nad 1000 Kč.

 

Mohu sledovat trasu mého balíčku, který jste mi odeslali?

Ano, prostřednictvím podacího čísla, které obdržíte emailem na webu České pošty, přepravce PPL a služby Zasilkovna.cz.

 

Kam se mohu obrátit v případě reklamace?

Obraťte se na nás se svým dotazem na info@hrneckyslaskou.cz nebo zavolejte na 606 112 445.

  

Jaká je ochrana mých osobních údajů?

Více informací naleznete v Obchodních podmínkách.

 

Kam se mohu obrátit v případě problémů?

Obraťte se kdykoliv na náš email info@hrneckyslaskou.cz nebo volejte 606 112 445.

 

Jak se starat o hrnečky a plecháčky?

Hrnečky i plecháčky doporučujeme mít ručně. Mytí v myčce nádobí je sice možné, ale obrázek by častým mytím mohl ztratit na kvalitě.

 

Mám jinou otázku a nenašel jsem zde odpověď…

Kontaktujte nás se svým dotazem kdykoliv na info@hrneckyslaskou.cz nebo zavolejte na 606 112 445.

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.